Tuesday, October 13, 2009

Χθες το Βράδυ....


Χθες το βράδυ ήμουν κι εγώ εκεί..

Ήμουν εκεί..
Που οι γεμάτες λέξεις,
σαν ώριμα σταφύλια κρέμονταν,
που τα νοήματα εκτοπίζονταν
έξω από τα όρια των φαινομένων,
που τα χαμόγελα ταξίδευαν αδιατάραχτα,
απ'τις απαλές επιφάσεις των χειλιών σου,
μέχρι τους ανοιχτούς φεγγίτες της ψυχής σου..

Ήμουν εκεί..
Που ο λευκός καβαλάρης ταξίδευε αγέρωχος
έξω από τα λευκά περιθώρια των απλών λέξεων,
κρατώντας σφιχτά το αμετάβλητο παρόν
κατακλύζοντας τα άγραφα κενά
ενός στίχου μου μιλούσε για την αγάπη...


Ήμουν εκεί..
Που οι σύντροφοι έστησαν χορό
και οι μορφές γλυκά ταξίδευαν,
ρουφώντας γλυκά το φθινόπωρο..
Οι στίχοι στροβιλίζονταν τρυφερά
από χαμόγελο σε χαμόγελο,
μέσα στις φωτεινές αντανακλάσεις
μια σύναξης που έμοιαζε μαγική...

Λέξεις καλοκαίρια συνόδεψαν τις ευχές μας,
έσβυσαν τα ίχνη του διαταγμού
και αρμένισαν το όνειρο
στο απέραντο γαλάζιο της τρυφερότητας...


Και σταμάτησε να φυλλοροεί η καρδιά..
Οι αγκύλες της ψυχής σου ακυρώθηκαν
και το δρομολόγιο Θλίψη-πόνος,
έπαψε να χτυπά πρωινή κάρτα...

Χιλιάδες αστέρια χόρεψαν μαζί σας
και ο σπόρος βλάστησε
σε γόνιμο χώμα...

Χθες το βράδυ,
είμαστε όλοι εκεί...

Νίκος Π.© 14-10-09


Χριστίνα - Αντώνη, να ζήσετε Ευτυχισμένοι!!!

No comments: